Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 20:38:21 +0300

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17573 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Kaagvere küla, 22260 Vana-Kastre - 
Roiu tee// 22261 Kaagvere kooli tee// Jõeääre// Kristjani// Sepani// 
Staadioni// Tuleviku// Vana-Kastre küla// 45 Tartu-Räpina-Värska tee// 
Hoidla// Luutsna jõgi// Teenurga// Teeristi// Tohvri// Vanaparve tee, Tartu 
maakond, Kastre vald, Kaagvere küla, 22261 Kaagvere kooli tee// Jõeääre// 
Kristjani// Metsa tee// Sepani// Staadioni// Tuleviku// Vana-Kastre küla// 
Hoidla// Luutsna jõgi// Teenurga// Teeristi// Tohvri// Vanaparve tee, Tartu 
maakond, Kastre vald, Kaagvere küla, Jõeääre// Vana-Kastre küla, Luutsna 
jõgi (Jalgratta- ja jalgtee, Tee valgustus, Sild) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusloa taotluse kooskõlastamine 
ehitusseadustiku § 42 lõike 6 ja lõike 7 punkti 1 alusel. Planeeritavad 
rajatised jäävad avalikult kasutatavate teede kaitsevöönditesse ning 
kinnisasjadele (50101:001:0551, 50101:001:0552 ja 50101:001:0553), mille 
volitatud asutus on Transpordiamet.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26946483>  (menetlus nr: 
399718), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister